Monday, December 31, 2012

Book fair ke?

Selesai urusan PtPtn .. Saya bergegas mahu pulang. Ticket ERL dh siap2 dibeli. Otw nak ke ERL dlm kl sentral, saya melalui kawasan MPH Book Fair! Yg berakhir pd hari ini, 31 dec 2012! ..

Warh byk buku, detik saya dlm hati. So, singgah la sekejap. Pg bahagian kids, pusing punya pusing, saya beli dua bijik buku utk puteri kesayangan, Cella! Nak carik novel laa utk saya. Pusing ke bahagian novel. Last month dh beli novel Adam Hawa. Now nak beli novel dr Cecelia Ahern. Maka terbeli lah .. "If you could see me now" .. :))







2 comments:

Rabia Sensei said...

Wah, buku cerita bestlah! Happy new year kak wanie!

skrinepal - biarlah jari berbicara said...

Alhamdulillah .. Dah lama tak shopping buku rabia. Azam tahun baru kot. Heheh ;) happy new year utk rabia jugak ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...