Monday, March 12, 2012

Yeay! Handbag dari Paris, CK One from Luxembourgh

OH Okay, Saya bahagia. eh, gembira! :D En suami sudah pulang yg pertamanya. 5 Minggu di Luxembourg, training. Masih sihat & kuat :p

Okay, Antara sebab yg lain :-

Yeay, Longchamp dr Paris! Thnx sayang. U bagi i dua handbag longchamp.:)) Sayang u sangat². hehe. Bila tgh belek² bag, then another surprise .. teng teng tengg. yeayy, dapat perfume. CK One Shock dr Luxembourgh. Okay serius saya suka. sangat tau! :)

Sekarang hati saya berbunga². Kalu ade kucing datang berak & kencing kat pasu bunga saya sekarang pon, saya masih boleh tersenyum LEBAR. hehe. I lap u sayang. ikhlas ni ;)

** OKAY, sayang saya nak ajak tgk wayang. The Woman in Black! .. masih mood berbunga² .. laa lalaa .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...