Monday, March 12, 2012

Celebrate Birthday Kt Little Caliph Kasih Khalifah

Happy 5th birthday to my princess Cella!

Alhamdulillah Khamis lepas (8 mac), genaplah cella 5 tahun. Syukur, Cella membesar dgn sihat & kuat. Tahun ni cella request nak celebrate birthday dgn kawan² kt tadika. (warh! sudah pandai request²). Saya membuat persiapan serba ringkas utk memenuhi permintaan puteri kesayangan saya ni.

Goodies bag yg berisi air kotak & cokelat kegemaran cella telah dipilih. ye, semestinya plastik nye bewarna pink. Cella excited menolong menyediakan goodies bag utk kawan². Teruja betul! :p

Cake Dora! ye. itulah yg diminta. First saya plan nk buat sendiri, tp terpaksa dibatalkan disaat akhir sbb takde sticker edible image Dora. huhu. Cella agak keciwa :( Tapi Nasib masih menyebelahi cella, bila Inabu's Bakery boleh membuatnye walaupun masa dh ujung² (order lambat). Terima kasih Ina ye :)

Apepun, Saya berdoa agar Allah SWT menjadikan Cella sebagai anak yg solehah, sihat, berjaya didunia & Akhirat! Aminn ya Rabbal Alaminn.

Mari layan keletah si kecil saya. :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...