Tuesday, May 29, 2012

Theobroma Chocolate Lounge oh!

Oh Theobroma Chocolate Lounge! Masih terbayang-bayang .. sedap nya, best nye, enak nya chocolate! Theobroma Chocolate Lounge dekat The Curve, Damansara jadi pilihan kami utk celebrate our anniversary. Tempat yang agak menarik dengan iringan live band dari restaurant berdekatan. memang layan lah! Theobroma Chocolate Lounge memang terbaik!

Bermula dari menijau-ninjau di internet tempat makan yg best, saya terpaut hati dengan gambar menu yang penuh dengan chocolate di Theobroma Chocolate Lounge di blog-blog orang. Sangat teruja hokay. heheh.

Theobroma Chocolate Lounge menyediakan menu-menu yg pelbagai rupa dan pilihan. Apa yang menarik, beverages nye yang agak unik diselaputi chocolate mewah. Mewah ke? hahaha :D Saya memilih Carbonara spaghetti dan Snow White Frappe yang sangat sedap. Tak dapat digambarkan dengan kata-kata ;p En Hubby memilih Seafood Spaghetti Olio Olio dan Fair Lady Mocha (mug & warmer). unik sgt. Puteri kesayangan, Cella memesan Chocolate Affair dan Mushroom soup. Kami sangat enjoy menikmati hidangan diiringi live band yg hebat di kedai berhampiran!

Okay, kalu ade rezeki kami ingin kesini lagi. Theobroma Chocolate Lounge, highly recommended! :))








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...