Sunday, June 3, 2012

Basikal baru : harga murah ke?

Basikal Baru .. sudah tentu untuk puteri kesayangan Cella. Basikal baru menggantikan basikal merah cella yang sudah rosak. hehe, guna sampai tercabut tayar. hihi. genap lah 3 tahun hayat basikal merah cella. Papa beli masa umur cella 2 tahun.

Hari ini papa belikan cella basikal baru. pagi-pagi dah ke kedai basikal di Equine. Warna pink jd pilihan cella. Basikal baru kaler pink! yeah. Harga basikal ialah RM258. Budget papa lebih kurang 300 kebawah. Jadi, seperti biasa tawar menawar berlaku. Lagi murah lagi bagus. SEMESTI nya! :)

Akhirnya, kami dapat harga yang sangat berbaloi. RM220 untuk basikal baru Cella. Sangat berpuas hati. Harga yang ditawarkan agak murah berbanding di kedai basikal lain. Cella sangat gembira dan tidak sabar untuk bermain basikal baru. Yeah! Papa juga membeli pump basikal yang berharga RM20. Okay, semua didalam budget.

Okay, mari layan gambar2 cella dan basikal pink nyee ..\


Cella ketika umur 2 tahun, gambar basikal merah ada kat bawah ...

Time ni nak kayuh pun tak pandai lagi ... :-)

Basikal Merah lagi! Cella ketika umur 4 tahun ..


Ni lah dia basikal baru Cella!


1 comments:

Asa Loan Savings LENDING LTD said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...