Monday, November 26, 2012

MySQL for Developers! warh, kursus yg kedua!

Assalamualaikum .. Mungkin hagak lambat saya meng UP pasal course yg saya join pd minggu lepas. Mysql course kata ko! ;p  Saya dihantar oleh Politeknik bersama 4 org opismate ke CSC training centre, petaling Jaya. Yeah, lima kursus, sape tak happy. hik hik .. lagi² kt PJ. So, seminggu dok Puchong. dekat ngn cella & papanye ;)

Hagak seronok juga. konon² nye pengalaman baru bg saya. Mungkin agak lama tak sentuh mysql admin.. membuatkan saya agak teruja, kunun nye lah! bajet ah! hehe .. Course ni jugak dihadiri oleh para pensyarah dr luar, poli & jugak colege² swasta, so, dpt kenal la kawan² baru.  so tarining berjalan lancar.

Banyak jugak silibus yg dibuat utk 5 ari. Dlm 22 chapter. pergh! cair otak den! hihi. setiap chapter diakhiri ngn lab assignment. senang je, tiru jek! hihi. hari pertama class, ade test ala² kuiz. menggelabah sekejap tp acting cool. hehe. ABC .. so boleh tembak jugak.

Tapi yg takleh lupa pasal course ni ialah sandwic nye yg sedap! sedap lah, sampai teringat². Ingat nak bedal dua plastik, tp masih boleh mengawal nafsu lg. & satu lagi.. coffee mashine yg best! lagi² Nescafe Cream sugar yg mantop! rugi sapa tak cuba! Free lak tu!

Ni antara gambo yg sempat diambil .. ;)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...