Sunday, November 4, 2012

Lapor diri di KPT & Politeknik Sultan Idris Shah

Pada 1hb Nov, saya telah melapor diri di KPT sebagai PPPT. Bersyukur kehadrat Ilahi semuanya dah selesai. Sesi lapor diri bermula dr pukul 8 pg hingga 1.30 ptg. Kami dijamu dgn sarapan dan makan tghari. mmg superb! selesai sesi lapor diri di KPT, saya bersiap sedia bersama² dokumen² utk ke Sabak Bernam pada keesokkan harinya. memang letih tapi berbaloi!

Hari esoknye. 2hb Nov, saya bersiap² ke PSIS utk sesi lapor diri ditempat bertugas. Lokasi PSIS yg agak jauh mengambil masa 2 jam lebih. namun saya tetap bersyukur kerana masih mendapat politeknik dalam selangor! Namun begitu dugaan utamanya ialah untuk berpisah ngn anak. Sedih yang amat! semalam hari pertama tinggal disini tanpa puteri saya. sedihnya Allah shj yang Maha Mengetahui! Moga Allah memberi kekuatan kepada saya untuk meneruskan kehidupan disini ..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...