Saturday, November 17, 2012

Food review : D'Sedap Sengoti, Cyberjaya

Mmg sedap Sengoti! Atau dlm bahasa Malaysia .. Sedap sungguh! Hidangan yg mmg sedap, lg2 bila perut tgh kelaparan.

Saya order chicken chop ngn Abc! Mmg special! En suami memesan fried rice lamb chop & kopi o panas! Manakala puteri saya order roti kegemaran nye, roti boom & air kosong! Warh mmg best!

Kepada kawan2 & mereka yg ingin mencuba, boleh la mengunjungi Restoren D'Sedap Sengoti ini yg berada di Cyberjaya! Memang byk menu2 yg menarik! Sila lah cuba!

2 comments:

Rabia Sensei said...

Hehehe, Kak Wani!!!
Terjah blog akak hari ni. Hari ni baru berkesempatan nak berkunjung2 ke blog orang lain ;p Saya masukkan akak dalam bloglist saya yer ;p
All the best, k! Kem salam kat semua. Rindu~~

skrinepal - biarlah jari berbicara said...

hi rabia!.. terima kasih. jangan lupa jd follower saya. haha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...