Friday, June 22, 2012

Sarapan di kedai kampung, hujung minggu yg dinanti2

Sarapan di kedai kampung, hujung minggu yg dinanti2! Minggu ni kali kedua kami breakfast kt kedai ala2 kampung di Pulau Meranti bersebelahan cyberjaya. Sangat nyaman & seronok, ditambah lg menu yg sedap dan mantap!

Selain roti canai, nasi lemak.. Lontong ngn masakan kampung pon ado.. Best weh. Ptg2 pon kami dtg sini jugak. Nak minum coconut shake disamping laksa, pisang goreng, & macam2 bende goreng.. Mantap kan :)

Okay, saya nak makan nasik lemak ngan rendang kerang dulu. Jemput ye. Akak, teh tarik satu!


1 comments:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...