Wednesday, September 26, 2012

Food Review : Restoren Al Raudah, Seri Kembangan ..

Hari ni, saya mencuba makan nasi Arab di kedai Melayu. Sedap! Agak jarang org Melayu yg pandai buat nasi Arab. Suami saya ckp, bau kedai tu macam kantin kt Mekah masa dia buat Umrah! ;) kedai ini berhadapan dgn Pasar borong/petronas dan juga bersebelahan dgn Domino's Pizza..

Jika dibandingkan dgn nasi Arab Saba' Cyberjaya, nasi Arab disini kering sedikit tapi rasanya masih boleh diterima. Sedap juga! Tidak rugi utk kita mencuba. Lg2 nasi arab ini yg dimakan bersama bawang & cili hijau segar yg enak! Hehe

Saya order roasted chicken rice! En rizal & cella hanya makan chicken shewarma .. Shewarma disini tidak menepati selera kami. Mungkin teksture dagingnya x seperti di kedai nasi Arab yg biasa dimakan.

Okay, dh jd feveret saya. Mango juice! Walaupun dlam botol, tetap best. Bak kata en suami, sama mcm kt Mekah! Sejibik kot! Saya juga membeli sebotol yg besar. Heheh.

Okay, harga disini berpatutan. Boleh la cuba ;) meh kita layan gambar2 kami di Restoren Al Raudah seri kembangan ..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...