Monday, September 17, 2012

Kuih Puteri Ayu in da house. Selamat Hari Malaysia y all!


Gara² my Cella suka makan kuih puteri ayu inilah menyebabkan saya teringin nak buat kuih ni. hehe. Dua minggu lepas, saya & family ke rumah terbuka seorg member ofis, Im. Kat situ lah saya tgk anak saya makan kuih dgn beria nya. hihi. Oh anak, suke ye kuih ni.

Okay hari ni, bersempena Hari Malaysia, saya bersiap² nak buat kuih puteri ayu ni. selain survey² kt en google, MyResepi .. ada juga bertanyakan kpd cik julie pasal resepi ni. Cik julie ckp sama je dgn resepi kt internet ni cuma mungkin cara nak buat tuh nnti yg tentukan kegebuan & kelembutan kuih puteri ayu ni.

Hihi, so saya nak buat! hehe. Akhirnya, jadilah kuih puteri ayu ni. happy sangat. saya rasa kelembutan, kegebuan nya. hehe (masuk bakul golek² ;p) Husband & Cella makan dgn berahinya! haha, amik ayat. Okay, nnti saya share kan resepinya.

Okay, nak menjamu selera pulak. hik hik ..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...