Wednesday, September 12, 2012

Lepak bersama geng² lama


Malam semalam, dgn plan yg tiba², saya lepak² ngn kawan yg agak lama tak berjumpa. maklum le masing² dah dok jauh & masa yg selalu tak ngam! Warh serius, rindu la kt korang ;)

Saya, noreen & yan. Dulu memang kami sama² satu opis. Satu team dan satu geng makan. now masing² dh dapat keje lain yg lebih cemerlang. tinggal la saya yg masih menjadi survivor sisini bersama kawan² yg lain. hu hu .. InsyaAllah, kami akan terus berusaha ..

Saya dtg bujang ngn cella. begitula noreen bersama anak² nye. Yan yg kebetulan ade bengkel selama 5 ari kt putrajaya. inilah masanya, chatting, gossip, lepak².. hehe.
Borak punye borak, sekeping gambar je sempat snap. jadi laa.

p/s : Tahniah yan! Nak tambah ahli family ye. doakan saya juga ye .. hihi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...