Thursday, September 13, 2012

Madu oh madu! Khasiatnya madu ..

Tetiba hari jumaat yg barkah ini, saya terpanggil utk berkongsi info pasal madu. Kenapa eh? Oh, saya baru mencuba madu kaula. Actually baru start makan malam td. Hihi.

Kalau dulu, saya minum madu dr jenama Amway! Ye mmg tak dapat nafikan, mmg madu Amway terbaik! Hihi. Selalunye saya amik kalu rasa macam nak batuk, selesema, sakit tekak. Bg Cella, saya mmg galakkan dia makan madu sejak umur dia tak sampai setahun lg ;)

Alhamdulillah mmg tak melarat batuknya. Kdg2 saya campurkan dgn air suam. Tp, madu Amway agak mahal jugak berbanding madu Kaula ni. Saiz madu Kaula lg besar :). Jd tak salah kita cuba. Oleh kerana itu, saya bertekad nk amik sesudu sblum masuk tido & sesudu sebelum breakfast. Heheh. Okay kita mula pagi ni. ;)

Opps. Nak citer pasal khasiat madu. Ok, kita sambung jap lagi. Next entry ye. Apa yg baik kita cuba try test dulu ;p

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...