Thursday, September 27, 2012

Oh beauty umaira!

Kecantikan adalah hak milik setiap insan. Warh! Kemain ye saya. Hari ni saya ingin mencuba mengambil makanan tambahan utk daily diet saya. Maklumla bila umur dh meningkat, energy pon dh kurang. Hehe, badan pon dh start rasa cepat penat. Huhu. Kulit2 pon dh tak sesegar dolu2.

Beauty Umaira! Ye saya terpikat bila mana melihat adik ipar yg mencubanya kelihatan jauh lebih berseri dr dia sewaktu muda2 dulu. Selain itu personaliti nye kelihatan lebih segar! Okay, saya terpikat! Heheh. Penah juga mengikuti slot kt tv3 pasal beauty Umaira ni bersama pengasasnye, Kak Ton! Okay, double up terpikat! Hehe

Okay, beauty Umaira dh dibeli! So bermula lah episode baru dlm hidup saya. Bismillahirrahmanirrahim.. Semoga apa yg saya harapkan mendapat keredhaan! Okay, en suami memberi sokongan! Rasa beauty Umaira ni sgt sedap! Macam minum jus Asam boi! Ok le tuh!

Mai kita minum! Tgu saya upload hasilnya bila dh abis sekotak :)))

Okay, ni gambar product Beauty Umaira. Harganya, RM289 .. Nk sihat & cantik! Heheh ...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...